Costurile sub control cu Google

AdWords va ofera control total asupra cheltuielilor dvs. publicitare. Nu exista cerinte minime de cheltuieli. Depinde exclusiv de dvs. ce suma platiti pentru AdWords.

Nu sunteti deja client Google AdWords ?

 

Deveniti client Google AdWords, in baza unui contract de administrare anuala si un consultant va poate ajuta sa:

  • ajungeti la traficul tinta
  • pozitionati anuntul dvs. in top
  • creeati anunturi performante
  • micsorati costurile cuvintelor cheie
  • optimizati site-ul promovat
  • rezolvati rapid problemele legate de programul adwords
  • depistati cuvintele cheie ineficiente
  • dezvoltati noi strategii de promovare
  • optimizati campania adwords
  • obtineti discounturi si oferte promotionale
  • interactionati 24/7 telefonic si prin e-mail pentru rezolvarea inconvenientelor aparute

Completati formularul de mai jos sau transmiteti aceste date prin e-mail la adresa mcc@LegaturiSponsorizate.ro si asteptati contactul unui consultant.

Cum functioneaza ? (video)

Suma pe care o platiti pentru AdWords depinde exclusiv de dvs.

Puteti controla costurile în mai multe moduri, cum ar fi prin:

  1. Bugetul zilnic
  2. Sumele licitate
  3. Calitatea anuntului

 

Bugetul zilnic

Bugetul pe care îl stabiliti depinde în totalitate de dvs. Bugetul zilnic trebuie sa fie suma pe care sunteti dispus sa o cheltuiti zilnic pentru o anumita campanie. Desi costurile pot ajunge sa fie putin mai mari sau mai mici decat aceasta suma, bugetul dvs. stabileste suma maxima pentru cheltuielile medii zilnice pe parcursul unei luni. Puteti modifica bugetul zilnic al campaniei oricat de des doriti.

Bugetul zilnic determina frecventa cu care anunturile dvs. apar pe parcursul unei zile. Daca bugetul zilnic este scazut, anuntul dvs. nu va aparea de fiecare data cand ar avea posibilitatea sa o faca. Vom afisa anunturile dintr-o campanie cat mai des posibil pentru a epuiza bugetul zilnic. Atunci cand bugetul este atins, anunturile dvs. nu vor mai aparea în acea zi.

Sumele licitate

Cea mai obisnuita optiune de licitare este licitarea cost-pe-clic (CPC). Sumele licitate CPC determina suma pe care sunteti dispus sa o platiti de fiecare data cand cineva face clic pe anuntul dvs. atunci cand acesta apare pe Google sau pe unul dintre site-urile partenere.

În general, o suma licitata CPC mai ridicata poate permite anuntului sa apara într-o pozitie mai buna în pagina. Suma dvs. licitata este combinata cu Scorul de calitate pentru a stabili pozitia anuntului într-o anumita pagina. Aflati mai multe mai jos.

Costurile dvs. reale vor fi probabil mai scazute decat sumele licitate pe care le alegeti. Programul de discount AdWords lucreaza pentru ca dvs. sa ajungeti sa platiti mai putin decat suma licitata CPC pe care o setati.

Discontul AdWords monitorizeaza concurenta dumneavoastra si reduce automat costul-pe-clic real pentru ca dumneavoastra sa platiti pretul cel mai mic posibil pentru pozitia pe pagina a reclamei.

Calitatea anuntului

Calitatea este cel mai important factor pentru determinarea sumei pe care o veti plati atunci cand cineva face clic pe anuntul dvs. afisat în functie de cuvinte cheie. Cu cat Scorul de calitate este mai mare, cu atat veti plati mai putin pentru pozitia anuntului dvs. si invers. Aflati mai multe în sectiunea Scorul de calitate

Contactati acum un consultant

Nume si Prenume:

E-mail:

Telefon:

ID de client AdWords :

Website de promovat:

Cuvant sau expresie cheie 1:

Cuvant sau expresie cheie 2:

Cuvant sau expresie cheie 3:

Cuvant sau expresie cheie 4:

Cuvant sau expresie cheie 5:

Mesajul dvs.:

Cum ne-ati gasit?
E-mail Altele Google

Intre LegaturiSponsorizate.ro si Google Inc. nu exista un Parteneriat si nici nu s-a semnat un Acord de Afiliere . Acest site ( LegaturiSponsorizate.ro ) doar vinde produse Google respectand termenii,conditiile si politicile editoriale impuse.